نقد و بررسی : ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نوتروژینا
معرفی ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نوتروژینا :
ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نوتروژینا (Oil Balancing Facial Wash) توسط متخصصین پوست با فرمولاسیون خاص خود برای انواع پوست های مختلط و چرب ساخته شده است. این محصول بی نظیر یک پاک کننده روزانه و شاداب کننده پوست بوده که پوست را به آرامی از چربی مازاد تمیز کرده و ظاهری مات به آن می بخشد.
ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نوتروژینا با کنترل ترشح چربی پوست و همچنین تمیز کردن پوست از الودگی ها، به کوچک شدن منافذ باز پوست نیز کمک میکند.
همانطور که از اسم محصول مشخص است این ژل شست و شو حاوی عصاره لیمو ترش و آلوئه ورا بوده که خواص بسیاری را به محصول بخشیده است.
عصاره لیمو ترش موجود در محصول به از بین بردن لکه های پوستی و همچنین روشن تر شدن پوست کمک می کند. عصاره آلوئه ورا موجود در آن نیز خاصیت ضد پیری داشته و خاصیت جوان سازی را به محصول افزوده است.
ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نوتروژینا علاوه بر اینکه پوست را به خوبی از چربی مازاد پاک می کند در عین حال با وجود گلیسیرین موجود در خود رطوبت پوست را نیز حفظ کرده و موجب خشکی (دهیدراته شدن) پوست نمی شود.
در ادامه با فروشگاه لیلیوم همراه باشید تا به بررسی بیشتر ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نیتروژنا بپردازیم.
ویژگی های برجسته ژل شست و شو صورت لیمو و آلوئه ورا نیتروژنا :
- سرشار از آنتی اکسیدان
- کنترل ترشح چربی پوست
- از بین بردن لک ، جای جوش و آکنه
- حاوی گلیسیرین
- شاداب کننده پوست
- پاک کردن پوست از آلودگی ها
- جمع کننده منافذ باز پوست
طریقه استفاده از محصول :
ابتدا صورت خود را با میسلار واتر مخصوص پوست خود تمیز کرده و سپس بعد از خیس کردن صورت خود از محصول استفاده کنید.
تاریخچه برند نیتروژنا :
نوتروژینا Neutrogena یک نام تجاری از خانواده جانسون و جانسون است. برند نوتروژینا محصولات خود را در بیش از 70 کشور تولید و به بازار عرضه میکند.
نوتروژینا داستان موفقیت خود را در سال 1930 آغاز کرد، زمانی که موسس آن یک شرکت لوازم آرایشی تخصصی کوچک را به نام ناتون ( Natone ) راه اندازی کرد. در سال های اولیه ناتون تامین کننده سالن های زیبایی بود که معمولا با زرق و برق صنعت فیلم مرتبط بودند. در دهه 1940، ناتون شروع به تولی و توزیع لوازم آرایشی برای بازار خرده فروشی کرد.
لوید کوستن، یکی از اعضای جدایی ناپذیر خانواده نوتروژینا ، در سال 1967 رئیس شرکت شد. او تصمیم کلیدی دیگری گرفت که عمیقا آینده شرکت را تحت تاثیر قرار داد. رابطه قوی بین متخصصان پوست و شرکت نوتروژینا به این شرکت مزیت استثنایی داد.
از آنجایی که برند نوتروژینا مورد قبول حرفه پزشکی بی نظیری قرار گرفت، تاکید جدیدی بر روی تلاش های بازار یابی و تحقیقاتی برای ایجاد خطی از محصولات مراقبت از پوست ایمن ، ملایم و با کیفیت برتر معطوف شد. در سال 1973، شرکت عمومی شد و در سال 1980، نوتروژینا وارد بازار مراقبت از مو شد.
مشخصات فنی : 214568521148
وزن | 0.5 کیلوگرم |
---|---|
حجم | 200 میلی لیتر |
بافت | ژل |
مناسب برای | پوست چرب, پوست مختلط, پوست مستعد جوش |
کشور سازنده | آمریکا |
There are no reviews yet.